some words of hello

Od niepamiętnych czasów uwielbiałam bawić się kreską, szkicować kredkami, ołówkiem, węglem, pastelami, farbami. W liceum marzyłam nawet o ASP ale praktycyzm i głosy z otoczenia sprawiły, że finalnie wylądowałam na kierunku związanym z socjologią i reklamą. Później praca zawodowa na stanowiskach związanych z PR i marketingiem. Ciekawie, często bardzo kreatywnie i wymagająco, jednak czegoś brakowało. Zwykłe szkicowanie po godzinach pracy dałowało mi uczucia catharsis. Ze realizuję pracę twórczą, a nie odtwórczą. Ze robię coś swojego, że mogę przelać to co jest w mojej głowie w sposób taki, jaki JA chcę.

Jakiś czas temu przeniosłam to na malowanie po koszulkach. Pomysłów mnóstwo, czasu mniej, ale czuję, że chcę iść w te stronę. Mam nadzieję, że ten blog pomoże mi w motywacji, realizacji pomysłów i poszukiwaniu inspiracji. Nie zamierzam ograniczać się tylko do swoich projektów, będę przyglądać się co dzieje się w tej dziedzinie w Polsce i na świecie.

Jednocześnie witam wszystkich, którzy tu zajrzą i zachęcam do pozostania na dłużej.

***

Ever since I can remember, I loved painting , sketching, drawing. In high school, I dreamed of getting to ASP (art academy) but pragmatism made ​​it finally ended up specialization sociology and advertising. Later, professional work in positions of PR and marketing. This is interesting job, often very creative and tiring, but still I felt that I’m missing something. Usually, sketching after workday made me feel empowered, that I make creative work rather than reconstructive, that I make something own.

Some time ago, I started painting t-shirts. There are planty of ideas in my head, time less, but I feel like I want to follow this direction. I hope that this blog will help me be motivated, make progress and find inspiration . I’m not going to limit the contect only to my own projects , I will look at what is happening in this issue in Poland and abroad.

At the same time welcome all who look here, I hope you stay longer.

Leave a Reply

