one of the first projects

Gdy zajęłam się tym, wiedziałam, że ‘to jest to’. Mój pierwszy projekt był zrobiony spontanicznie, a jego rezultaty widzicie poniżej ;) Niestety, nie mam wystarczająco dużo czasu na zajmowanie się tym, tak często jakbym chciała. Ale od kiedy wzięłam do ręki pędzel pierszy raz (w celu malowania t-shirtów, oczywście, nie pierwszy raz w życiu) zrobiłam kilka projektów. Ten pierwszy był dla mnie. Kiedy go założyłam i wyszłam z domu, czułam się na prawdę dobrze. A to dlatego, że mam świadomość, że nie ma nikogo innego na świecie, kto posiadałby taki sam. W czasach masowej produkcji, ciężko nie przyznać, że posiadanie czegoś unikatowego jest czymś. Chociaż wciąż – jest to tylko koszulka. Ale kiedy to ty zrobiłaś/eś ten projekt, jest to coś niespotykanego. Idea rzeczy “handmade” [robionych ręcznie] wywołuje mój uśmiech.

***

When I started I knew this is it. My first project was made spontaneous and you can see the result below. Unfortunately, I don’t have enough time for doing this as often that I want. But since I took the brush for the first time (to the t-shirt’s project of course, not for the first time in my life ;)) I’ve made some projects. This one was for me. When I dressed this and went out, I felt really good. Because I’m aware that there is no one else with the same shirt in the world. Well, at the time of mass production, it’s hard not to admit that possession of something unique is special. But, still – it’s just a t-shirt, right? But when you made this little unique, there is rare. This idea of handmade things makes me smile.

Leave a Reply

