old stuff

W ostatnim tygodniu odwiedziłam moich rodziców i dziadków. W domu rodzinnym przechowuję różne rzeczy, których aktualnie nie używam (dużo ciuchów, starych książek itp.). Ogółem mówiąc, jest tam dużo rzeczy, które obiecałam sobie wyrzucić (a przynajmniej przesegregować), ale sami rozumiecie… Brak czasu. Udało mi się jednak przejrzeć garderobę w poszukiwaniu rzeczy do malowania. Znalazłam kilka zdobyczy, które mam zamiar malować i nadać im drugie życie. A oto draft kolejnego projektu ;)

Wracając do starych rzeczy – mój dziadek był profesjonalnym fotografem i wciąż posiada mnóstwo sprzętu fotograficznego (jak na przykład aparaty Zenit i mnóstwo innych). Znalazłam także stare stalówki kreślarskie. Takie do maczania w tuszu ;) I ciągle działają, jupi!

***

Last week I visited my parents and grandparents. This is a house where I store all my stuff currently not used (for example lots of clothes, old books etc.). There are lots of things that I promise myself to get rid of but you know… Permanent lack of time. But I found some for searching my wardrobe for painting clothes. I found some booties that I’m going to paint and give it a second life. This is the draft of the next project.

Speaking of old stuff – my granddad was a professional photographer so he still has got lots of old great photograph stuff (like Zenit camera and plenty of others). I found also old dip pen! And they still work! Yay!

Leave a Reply

